A 12 gyógynövénnyel bélelt párna

Miss Daisy 2012.09.26. 08:10

A Hortus Hungaricus egyik kézműves standjánál lettem figyelmes ezekre a színes párnákra. Készítőjük elmondása szerint a párna 12 nyugtató hatású, alvást segítő, gyulladás csökkentő gyógynövénnyel van kitömve. A kispárna köztes anyaga pedig a pelyva.IMG_6619.JPG

Van benne zsálya, levendula, kamilla, orbáncfű, citromfű, kakukkfű, golgotavirág, macskagyökér és 4 másik gyógynövény, amit  nem tudtam megjegyezni.113645590566424885_9rhhBMZP_f.jpg

A párna nyugtató, húzódásokra helyezve meghozza az enyhülést, segít a gyulladások felszívódásában. Az alvászavarokat is csökkenti. Roppant jó illata van és tényeg hamar álomba ringatja az embert, én volt hogy tíz órát aludtam a párnán egyhuzamban, pedig az nem jellemző rám. 209135976416362266_jmveVDSK_f.jpgA párna a készítője szerint egy évig fejti ki hatását. Olykor érdemes kitenni a napra, vagy néha gőzülős vasalóval rámenni egy kicsit. Készíthetünk mi is ilyet, de, ha nem bíbelődnénk vele, kertészeti kiállításokon, bioboltokban vásárolható meg a fej alá való.IMG_6617.JPG

Akitől én vettem, az a lány rendszeresen árul a budapesti Gozsdu Udvarban lévő Gouba vásáron. Vásznai eredeti indiai textilek. Varázlatos és nem csak a textil, a párna beltartalma is. Könnyű álmot ígér, és be is tartja :)

Ha tetszett a poszt, csatlakozz te is A szomszéd kertje Facebok közösségéhez: itt.

Képek: Miss Daisy, Pinterest

A bejegyzés trackback címe:

https://aszomszedkertje.blog.hu/api/trackback/id/tr254802679

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hungarisztan 2012.09.27. 01:45:19

Kevesen tudják, mert mindenki csak a gyulladásgátló hatását ismeri, de például a kamilla ROPPANT allergizáló növény.

Csak szólok, mielőtt...

Koky_ 2012.09.27. 09:19:20

@hungarisztan: Igen, én is épp ezt akartam írni. A családban van, aki elég durván allergiás rá. Különben vennék a párnából...

huncut 2012.09.29. 10:17:28

A kamillát még a pici babáknak is ajánlják. Nézzétek meg ezt is: kodpiszkalo.blog.hu/2012/07/18/veszelyes_gyogynoveny-e_a_kamilla
süti beállítások módosítása